Forum www.muhcu.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Rangi Specjalne-profesje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.muhcu.fora.pl Strona Główna -> O grze / Rangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nugat
Demon, Admin



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Czw 17:46, 07 Kwi 2011    Temat postu: Rangi Specjalne-profesje

Te rangi niełatwo zdobyć. Poza tym, iż musimy posiadać przynajmniej 500 postów na fabule, należy wykazać się odwagą, roztropnością, inteligencją, wszystkimi cechami, które odpowiadaja danej profesji. By je zdobyć, najczęściej należy przejść test, który przeprowadzić może wyższej rangi postać, np. Alfa, Beta, MG, ew. Łowcę może testować Mistrz Łowców. Po zakończeniu testu zgłaszamy się TU. W krótkim czasie kolor i nazwa waszej rangi ulegną zmianie. Oczywiście, jeśli test rzeczywiście został ukończony.

UWAGA!
Nie można od razu uzyskać lepszej wersji rangi specjalnej, np. Dowódcy Szperaczy. Jeżeli planujemy takową zdobyć, musimy najpierw zyskać niższy stopień, czyli np. Szperacza. Tak samo nie można specjalizować się w dwóch profesjach. Jeśli jest się Szperaczem, to nie można zdawać potem na Łowcę. Możemy ew. zrezygnować z obecnej profesji, jednak jest to możliwe jedynie za zgodą Alfy Grona.



    Rangi-profesje i ich opisy:

    Alfa(nazwa Grona): Najwyższa osobistość każdego Grona. Jej decyzja jest niepodważalna, ma ostatnie zdanie w swoim Gronie, ma prawo wydalać jej mieszkańców, decyduje o wynikach testów. Nie jest to jednak spoczywanie na laurach. Alfa ma obowiązek chronić Grona za wszelką cenę, rozwiązywać spory, dbać o dyplomację. Krócej, Alfa ma na głowie najważniejsze problemy Grona.
    Ilość tej profesji w Gronie-max 2.
    Beta(nazwa Grona): najważniejsza świnka zaraz po Alfie. Jest jej prawą łapką, toteż bierze na siebie część jej obowiązków. Tak, jak i ona, może przeprowadzać testy, decydować o wielu sprawach Grona, oraz wydalać jej mieszkańców w razie kłopotów z ich wiernością, zachowaniem etc.
    Ilość tej profesji w Gronie-max 2
    Szperacz: innaczej szpieg. Poszukuje informacji dla Grona, szpieguje wrogów, ale także znajduje pastwiska, gdzie jego Grono może sie pożywić. Kroczy dumnie i wiernie u boku Mistrza Łowców, który to ma nad nim pełną władzę.
    Ilość tej profesji w Gronie-dowolna
    Wojak: wojownik. Walczy u boku pozostałych świnek, przede wszystkim chroni najwyższe osobistosci-Alfy, Bety oraz Mistrzów. Ma obowiązek uczestniczyć w walkach Gron, rozwiazywać wiekszej wagi spory. Podlega Mistrzowi Wojaków.
    Ilość tej profesji w Gronie-dowolna
    Łowca: może się wydawać, że poluje, jednak nie jest to jego zadanie. On musi pomagać Szperaczom w ich misjach, zabijać bez skrupułów i uprowadzać, porywać na każdy gest Alfy lub Bety. To taki uniżony sługa zdolny do wszystkiego, bele by tylko zadowolić swych panów.
    Ilość tej profesji w Gronie-dowolna
    Mistrz Szperaczy: inaczej dowódca Szperaczy. To on dba o zdrowie swoich podwładnych, morale, etc. Ma mniej wiecej takie same obowiązki wobec swej 'armii' jak Mistrz wojaków. On równiesz węszy w poszukiwaniu dóbr dla Grona, jest jednak o wiele bardziej narazowy na atak/uprowadzenie przez wroga.
    Ilość tej profesji w Gronie-max 2
    Mistrz Wojaków: inaczej dowódca Wojaków. Dyryguje nimi, jest jakby generałem. Jednak ta profesja powoduje także obowiązki. Musi on dbać o swoją armię, o jej morale, zdrowie, pilnuje, by nie powstały bunty. Stoi na przedzie podczas wojen i, nie ukrywajmy, ochrania podczas nich swych Wojaków własna piersią, nie zważając na własne zdrowie.
    Ilość tej profesji w Gronie-max 2
    Mistrz Łowców: Poza obowiązkiem pilnowania swych podwładnych, Łowców, ten Mistrz jest obciążony pilnowaniem więźniów, których Łowcy uprowadzili na gest Alfy lub Bety, na których żądanie-on-musi utrzymać ich przy życiu bądź zabić. Ma on jednak o tyle wolną rękę, że może torturować więźniów-oczywiście tak, by jednak żyli, jeśli tak nakazała Alfa lub Beta. Jeśli któryś z uprowadzonych ucieknie lub, nie daj, świński ryjku-zginie, to właśnie on obrywa za całą swoją armię i jeszcze trochę więcej.
    Ilość tej profesji w Gronie-max. 2
    Znachor: Świński lekarz. Jego zajęciem jest nie tylko leczenie czy opatrywanie chorych, lecz także wytwarzanie wielu leczniczych lub morderczych po zażyciu mikstur, kremów etc. Czasem zobowiązany jest zmumifikować zmarłą świnkę, jeśli taka była jej wola za życia. Może także łapać ektoplazmę we flakony, uniemożliwiając w ten sposób zmarłemu świniakowi życie pozagrobowe-jeśli przed śmiercią wyraziła na to zgodę*. Znachorzy słyną ze swej ciekawości przeradzającej się w natręctwo. Jeśli upatrzą sobie jakiegoś dziwoląga czy mutanta, zrobią wszystko, by wcisnąć do flakonu jego śledzionę.
    Ilość tej profesji w gronie-dowolna
    Pomagier Znachora: Poszukuje dla niego ziół itp. rzeczy, których mistrz używa do własnych celów. Służy pomocą przy mumifikacji, podaje, przynosi, zamiata. Pomocnik, jak się patrzy. Dla swego mistrza wykona wszystko.
    Ilość tej rangi w Gronie-dowolna
    Zielarz: Każdy powinien mieć swój własny ogródek, gdzie hoduje wszelkiego typu zieleninę czy zioła. To oni są jedynymi dostawcami warzyw, owoców, ziół itp. Oczywiście, musi dbać o swój ogród, zaś Alfy i Bety mogą korzystać z dóbr jego ogrodu-za friko. Musi go strzec przed złodziejami, lub wynająć do tego ochroniarza. Oczywiście, nie jest pewne, ze to własnie ochroniarz nie dopuści się kradzieży...
    Ilość tej rangi w Gronie-dowolna



    DOKOŃCZYĆ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nugat dnia Nie 11:32, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.muhcu.fora.pl Strona Główna -> O grze / Rangi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin